indienrose.blogg.se

Back in Varkala

Publicerad 2013-12-01 06:26:09 i Allmänt

Efter en lång resa från Jaipur till Goa för att hämta resväskan och möta tjejerna for vi sen vidare i sovbuss till Hampi . En helt fantastisk plats. Massa ruiner och gigantiska stenblock. Vi anlitade en guide i två dagar. Helt perfekt. Vi fick se jättemycket. Att vi dessutom hittade mysiga matställen var ju bara plus.2tjejer åkte sen tillbaka till Goa. Jag Marta och 2 trevliga engelska killar tog nattåget till Mysore. Åkte runt lite med en knasig rickshawdriver. Jag var på yoga två gånger i ett lugnt område. Men ingen av oss gillade staden och folket. Jag drog vidare själv med nattbussen till mitt kära Varkala. På serpentinvägar där möte nästan var omöjliga. Kändes lite osäkert men ner kom vi. Hamnade i Cocci och därefter 3 Tim med tåg hit. Såååå skönt att inte behöva resa på ett tag. Min stora Rosa resväska som blev full igen trots att jag skickat 2paket till Varkala, har jag då fått släpa på dessa turer. Förstår inte hur det gick till. Därför känns det nu skönt att bara sitta här vid havet , ta en god cappuccino och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela