indienrose.blogg.se

Nya äventyr

Publicerad 2013-11-09 10:06:20 i Allmänt

Då har jag avslutat mina tre volontär veckor. Jag har träffat så många underbara människor och naturligtvis helt fantastiska barn. Jag har sett så mycket av Goa. Vi har rest omkring med Namita vår vän och koordinater , vår taxichaufför Angnelo, Natalia, Rakel,Nadija ,Sharon och jag. Eftersom man åker bil en del så hinner man prata mycket . Vi har haft väldigt kul ihop. Larsen, vår andra koordinater är en jätterolig och go kille. Han älskar kött.Vi var i Panjim igår med honom. Shoppade och åt. Att vara med barnen i slummen har varit det absolut bästa. Dessa söta glada barn. Önskade att våra barn oxå kunde utstråla den glädjen. Nu stannar jag i Anjuna på stranden några dagar innan jag flyger norrut till Jaipur.
Skickar lite värme till er alla. Namaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela