indienrose.blogg.se

Busy day

Publicerad 2013-10-18 16:00:56 i Allmänt

Steg upp tidigt för en liten jogg till Vagator. Lite läskigt med hundarna som jagar en. Hade en sten i handen. Härlig yoga på stranden. Därefter frukost med två killar som festat två dygn och klämde i sig 2 bier på raken. De var inte alls påträngande.Bara snackiga. Vill gärna yoga med mig imorgon men det tror jag inte alls på. Jag fortsatte till min massagedam som har ett helt ayurveda center i en hydda. Otroligt bra massage. En timme för 70 kr. Därefter blev det en taxi till Calangute som jag besökte för två år sedan. Allt var lika rörigt men beachställena öppnar inte förrän i november. Tog mig sen tillbaka till Anjuna i en helt hopplös terräng, i rosa flip flopp. Till på köpet började det åska och ösregna. Då menar jag ösregna. Men vad gör det, man blir bara våt. Dont worry, be happy.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-18 19:59:42

Ska bli kul o följa detta ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-18 20:00:04

Carina reiman

Postat av: Marie Eriksson

Publicerad 2013-10-19 13:12:06

Kul med hundar det gillar vi ju. Så himla kul det skall bli och följa dig här på bloggen. Jag och Håkan är just nu hos Viktor i Helsingborg det är han som hjälpt mig att komma in jag är ju lika oteknisk som du. Håkis och jag skall vidare på spa i eftermiddag. Första stoppet blir ästad sedan Ullared och avslut i Falkenberg. Ha det nu jättebra vännen ses om 5 månader/ marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela