indienrose.blogg.se

Back to India

Publicerad 2013-09-29 15:47:00 i Allmänt

Precis som flyttfåglarna kommer jag nu att lämna ett idag helt fantastiskt Sverige. En underbar höstadag,solig och färgstark. Sitter utanför min härliga arbetsplats Ystad Saltsjöbad och njuter . Ska jag verkligen lämna detta om två veckor, för att stanna i kaotiska Indien 5 månader. Men jag bara måste!!! Indien är så fascinerande, varmt och spännande. Jag ska försöka bli bättre på att blogga. Sonen har haft en liten utbildning med sin hopplösa morsa. Nu räknar jag ner. Take care!

Kommentarer

Postat av: Jea Jonsson

Publicerad 2013-09-29 17:09:09

Sötaste du. Njut allt vad du an och ha tålamod med det du ändå inte kan förändra!

Postat av: Ann-Lis

Publicerad 2013-09-29 19:06:56

Kommer att följa dig på din resa :-)
Din blogg är nu ett självskrivet bokmärke!
A-L

Postat av: Din andra son

Publicerad 2013-09-29 20:10:19

Gött att sonen din har lärt upp dig hur man bloggar, så slipper jag. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela